22 grudnia, 2013

Co nowego u czarnego?:))

Trochę się ostatnio dzieje, mam więcej czasu na treningi a więc to wykorzystuje na 100%:)
 Zaczynając od OBI
  • Aport jak na razie bez poprawy, ale męczymy i pomału jest lepiej.
  • Bardzo ładnie dostawianie wychodzi już od tygodnia z zakończeniem.
  • Pozycje z waruj na siad bez targetu na komende ale odwrotnie jeszcze z małym targetem 
  • Przeszkoda na razie bez zakończenia ale w tym tygodniu wprowadzę
  • Chodzenie na skupieniu i tu zaczęłam od tygodnia chodzić juz po tresie z zatrzymaniem siad i jest bardzo fajnie  
No i zostały nam 2 miesiące do treningowych zawodów w Poznaniu. Debiut Daba zobaczymy co pokaże:)
 
 Agi
I tu duże zmiany zaczynamy strefy fajnie zatrzymuję się. Trochę zmieniłam od tygodnia plan treningu i widzę poprawę. Wprowadziłam świadomość komendy która przynosi fajne efekty. No i skupiam się nad tym by myślał a nie robił bez sensu i pomaga zaczyna MYŚLEĆ !!!
Może uda się coś nagrać z tego co robimy to pokażemy :))

A teraz święta a więc wszystkim co czytają mojego bloga życzę :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz