08 grudnia, 2013

Nowy Dwór Mazowiecki 08.12.13

 Już wystawa kończąca rok 2014 za nami . Jestem bardzo zadowolona bo wszystkie błędy poprawione oprócz jednego inochodu ale o tym w dalszej  części wpisu.  Od początku piszac mieliśmy wyjechać o 01:00 w nocy ale obudziłam sie włączyłam TVN24 a tu mówią ze na A1 mega korek a więc decyzja jedziemy aż sie uspokoi. Rano o 7 mówią ze jest już droga przejezdna a więc pakowanie i o 10 wyjechaliśmy. Mosty były masakrycznie odśnieżanie i tu nagle myśl może nie jechać? Ale na szczęście tylko Mosty były tak źle odświeżone reszta drogi wspanial Dabo cala droge spał w klatce i już wogle super:) Dojechaliśmy o14 i poszłam zapoznać Daba z hala i poprostu wspaniale czul sie na niej jak u siebie w "domu". Wszystkie psy traktował jakby nie widzial chodził na luznej smyczy do wszystkich się ludzi cieszył. W hotelu tak samo wspaniale od recepcji do pokoju odpinalam   szmycz i szedł sobie mijal ludzi spokojnie do windy pierwszy wchodzil po prostu extra. Gdy szlismy na obiad tozostawal w pokoju w klatce i spał. Hotel wspanialy pokój jedzenie pycha!! A teraz wystawa hala tak ciasna byłam na tej wystawie już pare razy i tylu ludzi jeszcze na niej nie bylo. Ale Dab zachowywał się wspaniale . Na ringu oceniala nas pani Kochan. Razem w klasię z nami był Wojtek. I znowu czekaliśmy gdy on zostanie oceniony i tu miła nie spodzianka w końcu nie drepta. Robiłam z nim w domu dużo takich 2lasnie czekań i udało sie. Badanie (zęby i jądra) i tu w porównaniu z Poznaniem super podszedł sedzina dotykala go bardzoo dużo i asystent ja przyjęłam opcje na treningu już że nie trzymam go niech się dzieje co chcę :) i znów była to dobra decyzja nie było kurczenia się tylko ładnie stał i nawet buziaka dał sędzinie . Stanie przy opisie tu znowu poprawa nie było tu co  dużo poprawiać bo zawsze ładnie stał ale zdarzało mu się ze skakał po mnie a dziś pięknie ani łapką nie ruszył :) To co było złe ale nie było takiej masakry jak w Poznaniu czyli mowa o bieganiu w kółko biegał raz dobrze a były momenty że wpadał w inochód po prostej poprawiło się to ze nie biegał skośnie ladnie trzymał głowę na poziomie ciała ale biegł inochodem i jak to sędzia powiedziała tańczy przodem 8) Jestem już przekonana że to jak biega jest przez obi bo identycznie chodzi na skupieniu. To by poprawić będzie trudne bo nie mogę go za to karać ponieważ stracimy ladny wyraz na obi. Ale chyba już wiem jak to wprowadzić w treningi Mamy miesiąc na poprawę biegania trochę łatwiej będzie bo odeszly rzeczy juz poprawione. O moim planie jak poprawić bieganie napiszę w osobnym poście :) A teraz pozostalo wrócić do domu jeszcze 2 h przed nami newsa piszę z tableta i zrywa trochę sygnał więc może być bez skladu i ładu :) Podsumowując jestem zadowolona z wystawy i z Daba bardzooo wynik nie ważny Chlopak się starał.Kochany brutus :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz