14 października, 2013

Nowości i Plany !!

  Moje życie zaczyna pomału się zmieniać. Mówi się że lepiej nie planować tylko żyć spontanicznie, niestety ja tak nie potrafię przynajmniej tak myślałam. od jakiegoś czasu gdy jak zawsze wszystko planowałam to tym razem kilka rzeczy jest nieplanowanych. Na przykład wyjazd do Warszawy 2 dni przed się dowiedziałam i jak to ja pojechałam  ze znajomą od Chiu miałam jechać pomagać jej z Chiu a tu jeden pies wystawiony i drugi zupełnie nie planowanie. Kolejny przykład to trening i wykłady w sobotę w Toruniu.Cieszy mnie to że w tym roku bardziej poświeciłam czas na szkolenia, seminaria i wykłady a nie wystawy. Uważam że i tak za mało wszystkiego dlatego już teraz zaczynam wszystko rożważnie planować na następny rok. Musi być więcej wystaw by skończyć Championaty no i planuje jakąś zagraniczną wystawę. Następną rzeczą bedą testy psychiczne. Planuje także choć jeden obóz obi i z 4 seminaria bo Dabo już jest na jakimś etapie że warto jechać z nim. Czas pokaże co jeszcze. 


 Praca praca praca ..... Nie łatwo jest ogarnać szkołe przygotowania do bierzmowania i wyjazdy. A trenować trzeba, ostatnio sobie pomyślałam że za mało z nim ćwiczę ale za nic nie da się więcej 3 razy w tygodniu czasami 4 to minimum, Teraz idzie zima i jeszcze mniej chęci i dni krótkie choć ja osobiście i Dabo lubimy w takiej pogodzie ćwiczyć.:)
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz