07 października, 2013

Nieufny pies:)


 Nowy post zaczynam dobrze i źle. Na pewno nie będzie tak dobry jak ostatni.
         
                                                             Wystawy 


 Zaczynając od wystawy we Włocławku gdzie Dabo zdobył ocenę doskonałą 1/2 zw młodzieży i zw rasy. po tej wystawie byłam bardzo zadowolona bo wygrał z dwiema sukami i dwoma psami w tym z Matrixem. A nie tylko z tego byłam zadowolona bo w końcu zaprezentował się tak jak chciałam co najważniejsze w biegu nie wyprzedzał mnie i sam pokazał zęby ach to było super. Rzeczą nad którą pracowałam to było nie wyprzedzanie mnie i ładne bieganie po skosie. I czar prysł w Darłowie mało że dostał bardzo dobrą to jeszcze sędzina stwierdziła że jest nieufny. Co do prezentacji nie było źle co prawda zęby pokazywałam ja co prawda drugi raz sędzina sama patrzyła. Gdy było dotykanie nie trzymałam go było ok stał i nie ruszał się a to ważne. Co do ruchu tu już nie jestem zadowolona nie wyprzedzał mnie to plus ale za bardzo mi patrzył na boki zamiast mieć szyje do góry i wyglądało to dziwnie bo skośnie biegł , ale chyba za dużo wymagam od niego jak na razie. Opis dostał bardzo ładny tylko że nieufny może musi być bardziej odważny? No nie wiem zaczynam więcej dotykania przez obcych i chyba więcej wystaw bo dobrze mu robią i są okazją do ćwiczenia skupienie na Obi gdzie w Darłowie robiłam to na potęgę i wychodziło!!! Teraz Poznań mamy 3 tyg by się ogarnąć zobaczymy co wyjdzie 




                                       Obedience    
Co raz lepiej jest:) Co jest pocieszające bardzo i już wiem jaka pogoda mu dopisuje Deszcz!!!!!
  •   Tu mamy postęp w skupieniu której extra i przekładamy je do nogi 
  •    Dostawianie  zaczynamy robić z odległości i w różnych kombinacjach 
  •    Kwadrat w końcu jest tempo i zatrzymuje się w nim w fajny sposób 
  •    Omijanie jest fajnie dopóki nie przypomni sobie że może sobie obsikamy go?
  •     Aport tu jest problem bo chwyta za bok przy wyrzucie. Dlatego mocno nad tym pracujemy 
  •     zostawanie zaczyna wytrzymywać minute w rozproszeniach
  •     Skupienie z rozproszeniami tu Magda uwielbia rozpraszać Daba komenda masz co jest ciężkie ale zaczyna ogarniać ze nic mu nie da że źle robi
  •    Patyczki tu pomału zaczynamy 



                                                               Agility  


 Tu za dużo nie napisze bo ćwiczymy i ćwiczymy. Co prawda w końcu od kleił sie i ładnie wysyła 
ale wkurza się na skrętach no ale jest co raz lepiej 



                                                                  Frisbee


Zaczynamy rożne skoki przez ciało i wyrzuty dysków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz