07 grudnia, 2015

IV Altowe Przebiegi Obedience 05.12.15

    Długo wyczekiwana impreza przez wszystkich obi zawodników. Rok temu na tych przebiegach Dabo zaliczył dobry start. Moim zdaniem jedna z lepszych obi imprez w roku. Genialna organizacja super sponsorzy!! Wszyscy wracają zadowoleni !:)) Brawo Alto.!!!

Na zawody wyjechaliśmy w piątek droga była długaaaa prawie 5h w samochodzie ... Tego dnia przed wyjazdem zrobiłam Dabowi przebieg i na tym koniec treningów przed jutrem. Miałam duże obawy przed tymi zawodami, kontuzja niby wyleczona ale idealnie nie jest, mała ilość treningów. Na tydzień przed zawodami zdałam sobie sprawę że wszystko mamy rozgrzebane bo dłubie detale ...
Ale w końcu to zawody treningowe jak wyjdzie tak wyjdzie!

Mój plan na ten start był jeden. Nie ważne jak będą wyglądać ćwiczenia a ważne żeby Dabo był zadowolony z tego ze jest na ringu! No i z moich odczuć myślę że był to jego najlepszy start.!!!
Cały czas był szczęśliwy i nie myślał o uciekaniu wąchaniu. Trochę się rozpraszał ale jak na niego to naprawdę mało !!

No i nadeszła sobota startować mieliśmy dopiero koło 17. Na zawody przyjechaliśmy koło 11 by zobaczyć jeszcze trójki i nowy regulamin. Wnioski ojj mega trudneee i dużo pracy :)
Jak zaczęły się zerówki wyciągnęłam Daba by zapoznał się z halą i by trochę go po skupiać! Na początku totalne rozkojarzenia ale chwila i załapał że to nie spacerek ;p. No i do klateczki aż do startu. Przed samym startem wyjęłam Daba i na ringu przygotowawczym zaczęłam skupiać a tu wielki szok piękne skupienie że aż się bałam co on knuje na potem ;p

Socjalizacja 9/10
Hymm na chwile przed wejściem na ring Dabo wystraszył się drzwi, ale mimo to udało mi się go jakoś ogarnąć. Strata punktu za chwile czekania na skupienie i wstanie by przywitać sędzinę :)
Ogólnie do przećwiczenia podejście do ludzi i nie od razu tulanie się ..

Zmiany pozycji 8,5/10
W notatkach ładne siad wolne waruj. Na treningach wychodzi bardzo ładne. Wolne waruj ewidentnie chwila jego rozkojarzenia i zrobił na odwal :)

Chodzenie na smyczy 8/10
Jak dla mnie jego najlepsze chodzenia na zawodach jak do tej pory ! Co prawda stać go na lepsze bo były momenty słabe i by go włączyć zdecydowałam się dwa razy nagrodzić ale sędzina powiedziała że to nie do końca była dobra decyzja i pochwała że ma dobrą pozycje przy nodze!!. Plus ja do poprawki za te okropne zwroty w tył jak patrzę na film to aż mnie boli :)

Aport 7.5/10
Kolejny mój błąd za blisko rzuciłam aport .... Komentarz sędziny przewodnik tez musi trenować ;p  Tempo do Aportu okej ale mogło być lepsze;p. Podjęcie nie najlepsze powrót wolny. Dostawienie jak na dłubanie tego mega postęp i jestem zadowolona. Aportu bardzo się obawiałam a tu proszę całkiem wysoko! I w końcu nie pomyliłam komendy na oddanie aportu ;p


Przeszkoda 0/10

Zrezygnowałam z niej ze względu na to że bałam się ze złapie znowu shize z drzwiami:) Choć mogłam mu zaufać:)

Chodzenie bez smyczy 8,5/10
W notatkach lepsze niż na smyczy. Jak dla mnie też było lepsze ale to samo do poprawki!

Przywołanie 8,5/10
Ładne pac a miałam wątpliwości bo ostatnio sobie ubzdurał że pac to fik i robił obrót ale dał rade !!
Jak na niego wolne tempo za to punkt mniej. Dostawienie w końcu pomyślał !! Dostawił się krzywo i po chwili poprawił za to strata pół punktu ale jak dla mnie super że się poprawił !!

Zostawanie 0/10
Mój błąd i jego. Zdecydowałam się zostawić go w siad .. Obawa że będzie leżał wąchał i wstanie, ale zapomniałam że zawsze zostawiałam w waruj i po kontuzji lepiej mu leżeć.. I co zrobił piesek pod koniec się położył .... ukatrupić siebie i jego. Pierwszy raz 0 za zostawanie musi być ;p

Sędzia :
Renate Oeltze (Austria)

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona. Dużo pozytywnych słów od sędziny. Te zawody dał mi dużą motywacje że nasza praca nie idzie na darmo !!!


Filmik :
Po 5 minucie jest reszta ćwiczeń
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz