04 maja, 2014

Dwa Uszate skradły mi serce:)) Zawody seminaria treningi :) o wszystkim :)

  Maj to czas gdzie spędzam  weekendy w domu tak zwany czas zapierdzielania z poprawianiem nauką itd
By czerwiec w pełni na luzie i te milsze zapierdzielanie z przygotowaniem do zawodów:)
W maju zaplanowałam jedna wystawę choć słabo to widzę Dabo w tej chwili wystawowo nie wygląda zmienia futro i ostatnie czasy bardzo schudł ma sylwetkę sportowca nie wystawowego pieseczka ale zobaczymy co będzie.Czyli Maj spędzamy na luzie i pomału szlifujemy wszystko do zawodów.

  Wracając do kwietnia gdzie trochę się działo najpierw zawody w Gdyni gdzie Dabo miał mały debiucik w Agi i biegł w tuneliadzie. Jako że biegliśmy jako pierwsi to skróciłam sobie naukę toru by porządnie wysikać Daba. No i co kto zawinił ?? Jaa!! Pomyliłam końcówkę toru brr a tak dobrze było. Z Daba jestem Bardzo zadowolona płynie biegł z ze mną nie myślał o otoczeniu bałam się ze zwieje mi ale ani na chwile nie przeszło mu to przez głowę. Gdy pomyliłam tor zatrzymał się na wyjściu z tunelu i Dabo stanął w nim i patrzył yyy co co robimy ?? aa nie biegniemy to siknę sobie w tunelu brr Moja wina bo stanęłam zamiast biec dalej. Co prawda poczuł zapachy bo te tunele stały na ringu dla publiczności i już szybciej Ewka mi mówiła że są całe obsikane ech to było trochę nie fajne :)) Ale cóż  do tego momentu byłam bardzo zadowolona :)
Drugi mój bieg w tuneliadzie był z Hakerem Ewki no ale co tu dużo pisać bieg z Mistrzuniem to inna bajka :) Czysto i w pierwszej 10 na 40

   Drugie wydarzenie kwietnia to organizowane przeze mnie seminarium z Ewka Kiryk. Pierwsze organizowane semi przeze mnie więc mały stresik był. No ale uff mam nadzieje że było ok
Choć zaczęło się gorąco bo w piątek Ewce plecy siadły i zaczęło sie nie ciekawie. W sobotę rano trzeba było ob dzwonić ludzi i przenieś na 11 bo Ewka musiała jechać na pogotowie no ale okazało się że masakry nie było :). I semi się od było :) Z Dabo na semi robiłam sztuczki bo nasze frisbee to długa historia odkręcanie potrwa ale piątkowe rady Ewki dały efekty i idziemy ku dobremu .Ale teraz ćwiczymy nowe sztuczki i niebawem filmik sie pokaże . :) Ostatnio dużo z Ewką przebywałam i powstał pomysł cyklicznych treningów i od lipca ruszamy !!!

    Starty starty. Ostatni czas duże dał postępy treningi obi sa fajne bo idziemy bardzo do przodu i już dużo mamy zrobione z jedynki !! Problem jest z chodzeniem na kontakcie i poprawiamy poprawiamy ale widać że zmiana nagradzania potrafi zdziałać cuda !! Co do Agi po ostatnim semi nabrałam jakoś pewności w prowadzeniu Daba po torze co przynosi zadziwiające skutki i bardzo fajnie zaczynamy biegać :) Teraz praca nad outami i wysyłaniem i fruu debiutujemy w tym roku i w Agi w sierpniu!!
Czyli dwa Debiuty tego roku dwie dyscypliny dużo pracy YEAH !!
A następne 3 miesiące szykują się bardzoo gorące i pracowite i nie mówię o pogodzie :) 

P.S Uwielbiam Hakera i Flicke :))


Tuneliada Dabo i Haker 

Filmik z seminarium
kochana Flisia :)

ognisko na semi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz