17 lutego, 2014

Treningowe zawody Poznań 16.02.14 Debiut Daba

  No to po zawodach. Było super organizacja bez zastrzeżeń. Pierwsza relacja z zawodów Moja ale dziwnie he he 8). Dabo zachowywał się super, psy miał gdzieś olewał większość. Konia jak zobaczył to w pierwszej chwili co to jest ?? ale po obwąchaniu konika miał już je jakby ich nie było. Trochę po latał luzem za każdym razem go odwołałam a to aż dziwne :) W sobotę po zawodach ćwiczyliśmy sobie na Hali razem z Jagną i Teklą bo już wszyscy pojechali. No i też super wszystko co chciałam robił.Na drugi dzień już był start wylosowałam numer 7 modliłam się o pierwszy ale nie wyszło:) Teraz mały opis ćwiczeń i co za ile punktów.

 Socjalizacja  9/10

Strata punktu za nie wytrzymanie do końca w pozycji siad ( trzeba było się przytulić do sędziny )


Zostawanie  9/10 

Na początku chwile wąchał ziemie.

Chodzenie przy nodze na smyczy  8.5/10 

Momentami tracił kontakt.Ale ogólnie ładnie


Chodzenie przy nodze bez smyczy 13/20

Początek super zaczął a w połowie zamurowało go gdy zobaczył widownie i otwierające sie drzwi hali. Po wyjściu z zetki wołając na kontakt i powrót na nią doszliśmy do końca:) To pokazało ze rożne dziwne rzeczy muszą się dziać na treningach :)

Przywołanie 10/10 

Tu pięknie !! Super tempo ładnie się dostawił. Extra!!

Aport 14/20

Co to było to hymmm.. Super tempo do aportu. Podjął za boczek aportu:(
Powrót kłusem i przede mną wyrzucił go poprawił Dostawił się i trzymał go i widziałam zabierz go zabierz !! bo latał mu w tym pysku od boczka do boczka. Plus taki że jak odbierałam to utrzymał go ostatkiem sił :)
Tu dużo Aportu teraz będę z nim robić bardzoo ma go polubić jak piłki itd :)


Przeszkoda 10/10 

Tu bardzo ładnie szybko Super !!


Pozycje 9,5 / 10 

Waruj ładnie ale siad schodkiem zrobił dlatego strata pół punktu


Wynik taki że ocena doskonała 83/100 lokata z moich obliczeń bo nie była wpisywana 8/19
No i był najmłodszym psem klasy 0 !!! Teraz praca w dużych rozproszeniach.Duzo kontaktu szybsze przejścia i Aportttttt!!!:

I filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=EczFXC3Kebc&feature=youtu.be
Zostawanie :
http://www.youtube.com/watch?v=YP0k_switAE&feature=youtu.be


Odbieranie Karty i nagrody




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz